dinsdag 11 maart 2014

Dag 217; Goedkeuring vakkenpakket

Ik had al eens een mailtje gekregen dat ik mijn vakkenpakket voor mijn master moest laten goedkeuren. Op dat moment had ik het druk en dacht ik: dat komt later wel. De volgende keren dat ik hieraan dacht was ik niet in de buurt van een computer en dan ben je zo een aantal weken verder. Vandaag heb ik dit dus afgehandeld. Alle vakken die ik al heb gevolgd en nog moet volgen heb ik doorgegeven. 1 vak kon ik niet vinden, dat is een verslag wat ik moet schijven van een stage. Daarvoor moet ik even langs de infobalie gaan en dan is het helemaal afgrond. Eigenlijk duurde dit klusje ook niet zolang, hooguit een kwartier. Maar ja, dat er tegen aan hikken, daardoor dacht ik dat het veel langer zou duren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten