dinsdag 5 november 2013

Dag 177: Achter het luik deel 1

Dit is een klusje waar ik al een poosje naar uitkijk. Op mijn slaapkamer bij mijn ouders zitten verschillende luiken met daarachter opslagruimte. Een klein gedeelte daarvan bevat spullen van mij.
Zoals je kan zien is het een behoorlijke puinhoop. Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee wat er precies ligt. Van een aantal dingen weet ik wat er ligt maar  sommige dingen zullen ook een verrassing zijn.
Eerst heb ik alles achter het luik vandaan gehaald. Deze grote doos bevat al mijn kinderboeken. ik heb alles er netje weer ingestopt.
Dit zodat ik natuurlijk kon zien welke boeken ik allemaal nog bewaard had. Ondermeer het bovenstaande boek lag in de doos. Dit vond ik vroeger één van mijn lievelingsboeken.
Deze surprisegidsen lagen ook onderin de doos met boeken. Zonde natuurlijk, ik kan het veel beter gebruiken bij het maken van sinterklaassurpises. Deze gaan dus in de lade met knutselspullen.
De volgende doos die ik tegenkwam bevatte twee opblaasdingen. Een poef en een stoel. Jaren geleden heel populair. Ik bewaar ze nog even. Misschien gaan ze later een keer weg.
Dit is de doos van mijn grafische rekenmachine. Ik heb hem nog wel en gebruik hem ook nog steeds wel, alleen niet met tentamens vanwege het geheugen dat er in zit. Ik wist niet dat de doos hier lag, ik leg de doos in de blauwe kast. Daar liggen ook andere dozen die bewaard moeten blijven.
Volgende keer de rest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten