zaterdag 8 september 2012

Dag 40: De bovenkant van mijn bureau

ik was weer eens bij mijn ouders en ook daar kan ik natuurlijk prima opruimen. Helaas was het ook wel heel dringend nodig (en volgen er daar nog veel opruimdagen).
Hier kun je niet echt lekker werken, maar omdat ik niet zo vaak daar meer ben wordt het meer gebruikt als 'leg daar maar neer' plaats. Ik begin gewoon met opruimen, volgens mij is er ook veel dat weg kan.
Deze medailles zijn van afgelopen winter, ik heb toen twee toertochten geschaatst. Vanaf dat moment liggen deze medailles al op mijn bureau. Ik plak er nu meteen een stikker op met de afstand, waar en wanneer ik deze tochten heb geschaatst, echt een klusje van 2 minuten...
Deze thermosmok heb ik een keer gekregen, helaas bleek hij lek te zijn toen ik hem wilde gebruiken. Nu dus nog maar een keer water er in en kijken of hij lekt. 5 minuten later ligt deze mok al in de vuilnisbak, hij lekte.
Er lag ook een stapel oud papier dat heb ik inmiddels opgeruimd. Kaartjes van mijn verjaardag heb ik bewaard. Ik heb daarvoor een aantal dozen gemaakt, voor elk jaar 1 doos. Daar stop ik dan alles in wat met dat jaar te maken heeft. Naderhand stop ik dat weer allemaal in 1 doos per jaar gesorteerd(anders heb je zoveel half lege dozen). Dit ziet er toch een stuk beter uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten